תנאי ההתקשרות:
- הנני נותן לכם בזה הרשאה קבועה לחייב את חשבוני שפרטיו מצויינים לעיל, בהתאם לסוג המנוי שרכשתי לעיל.
- הרשאה זו תקפה גם לחיוב כרטיס שיונפק לי ע"י חברת האשראי כחלופה לכרטיס שמספרו נקוב לעיל, אף אם יישא מספר אחר.
- מובהר, כי מחיר המנוי לתקופה קצובה מראש יהיה מחיר קבוע ולא יתעדכן משך כל התקופה הקצובה
- הנני נותן לכם את הסכמתי לקבלת חשבונית ו/או פירוט חיובים באמצעות הדוא"ל שפרטיו מצויינים לעיל.
- הפרטים שהוזמנו ופורטו לעיל יישלחו לכתובת שפורטה לעיל מידי חודש.
- ניתן להקפיא את המנוי לתקופה שבין חודש לשלושה חודשים בהודעה בכתב למחלקת המנויים של החברה שפרטיה פורטו לעיל
- באחריות המנוי להודיע מיידית למחלקת המנויים של החברה, באחד האמצעים שפורטו לעיל, על כל מקרה של אי סדירות בקבלת הגיליונות ו/או שינוי כתובת המנוי, אחרת ייחשב הדבר כהודאה בקבלת המגזינים כסדרם במשך כל תקופת המנוי.
- הנני נותן את הסכמתי לקבל מהחברה מעת לעת הודעות, עדכונים וחומרים פרסומיים, בדבר מוצרים ושירותים שונים הניתנים ע"י החברה באמצעות הודעות מסר קצרות (SMS), דוא"ל ובכל אמצעי התקשרות הקיימים.
- הודעת ביטול תשלח לחברה בכתב, דרך אחד האמצעים המפורטים לעיל, תוך ציון שם המנוי, ת.ז. וכתובת – יש לוודא את קבלת ההודעה בטל' 08-9999410.
- המנוי ניתן לביטול בהודעה, כמפורט לעיל, תוך 14 יום ממועד ההתקשרות. החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או 100 שקלים, לפי הנמוך מביניהם.
אנחנו לשרותכם
שירות הלקוחות עומד לרשותכם בימים א-ה בין השעות 9:00-14:00
בטלפון 08-9999410 או בדוא"ל: service@ozdigital.co.il
מנויים ולא קיבלתם עיתון? העיתון הגיע במצב לא תקין? מלאו את הטופס ונדאג לספק חלופי בהקדם!